Så meget bolig kan Lotto-millionæren få for sine 135 mio. kr.

01. november 2012

Fredag i sidste uge vandt en heldig Lotto-spiller Danmarkshistoriens suverænt størst gevinst i Eurojackpot. Se her, de overdådige luksus-ejendomme spilleren kan få for sin vanvittige gevinst.

De fleste af os har nok drømt om, hvordan en milliongevinst i Lotto kunne få ben at gå på, men i dette tilfælde skal der drømmes overdrevent stort, for gevinsten er tre gange større end den næst størst Lotto-gevinst herhjemme. Skal pengene investeres i ejendomme, guider boligsiden.dk her til de dyreste luksusejendomme i Danmark.

”For de 135 mio. kr. kan man købe Danmarks dyreste hus. Det er et palæ i Taarbæk, direkte til Øresund med egen pool helt ud til stranden, nord for København, som er udbudt til 77,9 mio. kr. Dertil kan man lægge Danmarks dyreste fritidshus, som koster knap 40 mio. kr. Også det ligger helt ud til vandet,” siger Birgit Daetz, kommunikationsdirektør hos boligsiden.dk.

Se Danmarks dyreste hus her

Se Danmarks dyreste fritidshus her

Hvis man i stedet vil bo i landets dyreste ejerlejlighed, går turen til Amager Torv i hjertet af København. For 23 mio. kr. får man en helt nyindrettet penthouselejlighed på toppen af byen med næste 100 kvm. tagterrasse.

Se Danmarks dyreste lejlighed her

Kontaktperson:
Kommunikationsdirektør Birgit C. Daetz, Boligsiden A/S – mobil: 2121 0284.
Læs også mere på boligsiden.dk

Pristjek: Her får du mest sommerhus for pengene
20. februar 2018   ·   3 MIN

Har 60 plus mistet snusfornuften?
19. februar 2018   ·   3 MIN

Her er det dyrest at bo ved vandet
18. februar 2018   ·   2 MIN

Unikke boliger: Køb et stykke Danmarkshistorie