Nu kan man få boligsiden.dk til sin Android-telefon

25. januar 2011

Det stigende antal brugere af mobiltelefoner med Android styresystem får nu en ny, gratis applikation. Nu kan man nemlig kvit og frit downloade boligsiden.dk som applikation til sin mobiltelefon.

Android buldrer frem på markedet for smartphones, og derfor lancerer Boligsiden nu sin applikation til brugere af intelligente mobiltelefoner som for eksempel de populære Samsung Galaxy S, HTC Desire og SonyEricsson X10 mini.

”Applikationen er helt gratis og giver brugerne adgang til flere end 72.000 boliger, der står til salg på boligsiden.dk. Det betyder, at man nu har adgang til hele boligmarkedet fra sin Android-telefon. Så når man er ude at kigge på en konkret bolig, kan man lynhurtigt slå den op på sin smartphone og se detaljer om boligen”, fortæller Boligsidens kommunikationsdirektør Birgit Daetz.

Søg på ’åbent hus’

Hvis man har en Android-telefon, kan man altså fra nu af få fuldt overblik over boligmarkedet og mobil adgang til alt fra salgspriser over statistikker til finansieringsforslag, nyheder og meget mere. Man kan også søge udelukkende efter boliger, hvor der er åbent hus, når man får lyst til at tage ud på boligjagt på de danske gader og stræder. Med denne funktion får man kun vist de boliger, hvor der er åbent hus.

Boligsiden lancerede allerede i sensommeren 2010 en tilsvarende applikation til iPhone og iPad. Det blev et hit blandt brugerne, og Boligsiden har længe arbejdet på at følge succesen op. Det sker altså nu.

”I 2010 stormede Googles Android OS frem, så det er kun naturligt, at vi følger i sporet af udviklingen på markedet”, siger Birgit Daetz.

Lytter til brugernes ønsker

Hun slutter: ”Vi har i 2010 lanceret en lang række forbedringer og nyheder på boligsiden.dk. Mange af disse er blevet til på opfordring fra vores brugere, og vi har tænkt os at fortsætte dialogen. Jeg kan derfor love, at der vil komme flere nye tiltag også i det kommende år.”

Boligsidens applikation til Google Android er gratis og kan downloades via Android Market ved at søge på ’boligsiden’. Læs mere om Boligsidens applikation på Android Market.

Du kan også scanne denne QR kode med din smartphone og komme direkte ind på Boligsidens applikation på Android Market.

Applikationen er udviklet i samarbejde med Springfeed Consultancy (www. springfeed.com)

Kontaktinformation:

Kontaktperson: Kommunikationsdirektør Birgit C. Daetz, Boligsiden A/S – mobil: 2121 0284.

Top 10: Midtjyske mæglere lukkede flest hussalg i 2017
23. januar 2018   ·   2 MIN