Boligsiden sætter rekord med to millioner besøgende

2. februar 2011

I januar måned brød boligsiden.dk en magisk grænse og rundede to millioner besøg. Dermed er det sjette gang på et år, at boligsiden.dk slår sin egen rekord.

Boligsiden.dk er de sidste to år bare vokset og vokset, og januar måned endte med en ny rekord. Her lykkedes det nemlig – efter flere gange at være meget tæt på endelig at bryde den magiske grænse – at runde to millioner besøgende på en måned.

Dermed er det sjette gang inden for det seneste år, at boligsiden.dk slår sin egen rekord. Set i forhold til januar 2010 er det sågar en fremgang på 25 pct., idet boligsiden.dk dengang nåede op på 1,6 mio. besøgende.

Forbedringer skyldes brugerne

”Forklaringen på fremgangen skal især findes i, at vi de seneste to år har iværksat en lang række nye tiltag til gavn for brugerne. Det er tiltag, som gør det meget nemmere at benytte boligsiden.dk, og som giver brugerne en langt bedre oplevelse af sitet”, siger kommunikationsdirektør Birgit Daetz.

De mange forbedringer er sket i løbende dialog med brugerne, og samtidig er kendskabet til boligsiden.dk øget via applikationer til iPhone, iPad og Android-telefoner.

”Herudover har vi haft held med at etablere nogle væsentlige annonce-samarbejder med strategisk vigtige partnere som for eksempel onlineaviserne hos nogle af landets største dagblade. Det har givet os et større vindue udadtil”, forklarer Birgit Daetz.

Lytter fortsat til brugerne

Som nævnt har det flere gange tidligere været tæt på, at boligsiden.dk har rundet de to millioner besøg på en måned. Men når det først sker nu, skyldes det primært sæsonudsving grundet højtider som jul og nytår, ligesom det måtte ske i en måned med 31 dage, hvor man lige akkurat har kunnet få de sidste besøgende med til at trække antallet over den magiske grænse.

”Men først og fremmest takker vi brugerne for fremgangen, for det er trods alt deres forslag og ønsker, som vi har udviklet efter, og som har skabt væksten. Derfor vil vi også fremover lytte til brugernes ønsker og kritik af boligsiden.dk”, siger Birgit Daetz.

Kontaktinformation:

Kontaktperson: Kommunikationsdirektør Birgit C. Daetz, Boligsiden A/S – mobil: 2121 0284.