Boligjagten fortsætter på din iPad

30. november 2010

I dag kom Apples iPad til Danmark, og selvfølgelig kan iPad-ejere allerede nu lede efter bolig på den trendy gadget. Det er boligsiden.dk, der kan tilbyde brugerne af iPad en intuitiv applikation til boligsøgning. Med applikationen får boliginteresserede et komplet overblik over boligmarkedet

I år kommer der i udpræget grad flade pakker under juletræet, for i dag kom Apples iPad endelig til Danmark. Og for dem som er så heldige at få en iPad i julegave såvel for dem, der har tænkt sig selv at købe det seneste års mest trendy gadget, vanker der en gratis gave i form af Danmarks bedste og mest intuitive applikation til boligsøgning.

Det er boligsiden.dk, der tilbyder de boliginteresserede iPad-ejere et komplet overblik over boligmarkedet via applikationen, der gør det let at lede efter drømmeboligen hjemme fra sofaen, eller når man allerede er på ude og se efter interessante boligemner.

”Vi har for længst skræddersyet vores applikation til iPad, så den har virket i lang tid. Derfor har ventetiden været lige så lang for os som for alle andre danskere. Men nu er iPad her, og med Boligsiden på sin iPad får man endnu bedre overblik over boligmarkedet,” fortæller Boligsidens direktør Søren Lægaard.

Populært at søge bolig på iPad

Fordelene med Boligsidens applikation til iPad i forhold til løsningen på iPhone og iPod touch er det større kort, der giver en meget bedre visuel oplevelse af boligernes placering. Desuden kan man se listen med boliger til salg, der er tættest på, hvor man er, samt alle boliger i nærheden, hvor der holdes åbent hus den kommende måned.

Boligsiden.dk har siden august tilbudt den gratis applikation til brugere af iPhone, iPod touch og iPad, hvor man kan søge efter boliger i nærheden eller boliger med Åbent Hus og se billeder af boligerne.

”Hver niende bruger, der i dag søger bolig på en iPhone, iPod touch og iPad, er allerede en iPad bruger. Selv om iPad altså først kommer officielt til Danmark i dag, har brugerne taget rigtig godt imod løsningen. Vi forventer, at antal boligsøgende på iPad kommer til at stige markant i fremtiden, nu hvor Apples iPad er kommet til Danmark og applikationerne kan hentes i Apples iTunes App Store,” slutter Søren Lægaard.

Kontaktperson:
Kommunikationschef Birgit C. Daetz, Boligsiden A/S – mobil: 2121 0284.

Top 10: Midtjyske mæglere lukkede flest hussalg i 2017
23. januar 2018   ·   2 MIN