Få hele boligmarkedet på mobilen

14. august 2009

Boligsiden.dk giver nu boligsøgende mulighed for at være opdateret på boligmarkedet, når som helst og hvor som helst via mobilen. Lanceringen af den nye mobile boligsøgning sker for at gøre boligsøgning endnu mere tilgængelig blandt danskere, der er på jagt efter drømmeboligen.

Nu kan man konstant have en opdateret oversigt over boliger til salg med sig i jagten på drømmehuset med den nye mobile boligsøgefunktion fra Boligsiden.dk. Med lanceringen af den nye mobilløsning ønsker Boligsiden.dk at gøre boligsøgning tilgængeligt for alle uanset, hvor man befinder sig i landet.

”Vi oplever i højere grad et ønske om større tilgængelighed hos Boligsidens brugere. Den mulighed har vi nu åbnet for, ved at man kan få en oversigt over hele boligmarkedet på sin mobil,” siger Søren Lægaard, der er administrerende direktør hos Boligsiden.dk.

Med den nye mobilløsning kan man hurtigt skabe sig et overblik over boligmarkedet i det område, man søger bolig i, samt få information og billede af den enkelte bolig. Der kan søges ud fra de tre søgekriterier, som Boligsidens brugere benytter sig mest af, når de skal søge bolig på Boligsiden.dk: Boligtype, beliggenhed og prisinterval. Når man har søgt en gang, kan man genbruge søgekriterier næste gang, man ønsker at blive opdateret omkring den pågældende søgning.

”Den nye mobilløsning vil helt sikkert blive et vigtigt instrument for de boligsøgende, der har behov for hurtig, enkel og sikker information, mens de er på boligjagt. Vi har samtidig valgt at forenkle søgefunktionen på Boligsidens mobilløsning, da det i høj grad handler om tilgængelighed og hurtig respons, når man søger via sin mobil,” fortæller Søren Lægaard , der understreger, at den nye løsning vil blive løbende opdateret med nye muligheder.

Boligsiden har dermed med et teknologisk snuptag taget et stort og vigtigt skridt således, at danskerne fremover kan holde sig opdateret på udviklingen på boligmarkedet hvor som helst og når som helst.

Adm. Direktør Søren Lægaard, Boligsiden A/S – mobil: 2424 7171