Ny applikation til iPhone og iPad gør boligjagten mobil

12. august 2010

Med en ny applikation til iPhone og iPad lancerer boligsiden.dk nu Danmarks bedste mobile boligsøgning. Boliginteresserede får dermed et komplet overblik over boligmarkedet, uanset hvor de befinder sig. Jagten på drømmeboligen er for alvor blevet mobil!

Boligsidens applikation giver den boliginteresserede adgang til tusindvis af boliger til salg og dermed mulighed for at lede efter drømmeboligen hjemme fra sofaen, eller når man allerede er ude på udkig efter interessante boligemner.

”Med Boligsidens løsning for såvel iPhone og iPad er boligmarkedet blevet mobilt og transparent. For første gang får man det fulde overblik over boligmarkedet med ad-gang til salgspriser, nyheder og statistikker direkte på ens iPhone eller iPad,” siger Søren Lægaard, administrerende direktør for Boligsiden.

Find nærmeste åbent hus
Den nye applikation fra Boligsiden giver brugeren adgang til mange af de oplysninger om boligerne, som man kender fra boligsiden.dk og rummer desuden en lang række effektive søgemuligheder og funktioner. Det er blandt andet muligt at foretage lyn-søgninger, sortere listen efter nyeste, dyreste eller billigste boliger og gemme søgnin-ger til senere brug. Men først og fremmest gør applikationen det meget lettere at søge efter boliger, når man er på farten.

”Når man som boliginteresseret kører rundt i et bestemt område og kigger efter bolig, er det en stor hjælp, at man undervejs kan søge på flere boliger eksempelvis med åbent hus. Det kan man på vores løsning. Ud over det kan man selvfølgelig få et hur-tigt overblik over alle boliger til salg i nærheden ved hjælp af telefonens GPS-funktion,” siger Søren Lægaard, og fortsætter:

”På Boligsiden kan vi nu give de boliginteresserede et overblik, så man er godt rustet til at finde sit drømmehus og hurtigt og nemt kan komme i kontakt med den enkelte ejendomsmægler.”

Boligsidens nye applikation til iPhone er gratis og kan downloades på App Store til iPhone eller iPad.

Kontaktperson:
Administrerende direktør Søren Lægaard, Boligsiden A/S – mobil: 2424 7171.

Top 10: Midtjyske mæglere lukkede flest hussalg i 2017
23. januar 2018   ·   2 MIN