Ekspert i online-forretning bliver direktør for Boligsiden

Efter 10 år i telebranchen med de sidste fire i Telmore som online direktør skal Natasha Brandt fremover lede Boligsiden mod nye mål og resultater. Den 5. december begynder hun som adm. direktør hos boligsiden.dk.

Det er noget af en kapacitet, der i begyndelsen af december sætter sig i stolen som øverste daglige chef for Boligsiden. Navnet er Natasha Brandt, og hun har 10 års erfa-ring med online-mediet fra telebranchen. I de seneste fire år har hun ledet Telmores forretning på internettet.

Natasha kommer fra stillingen som online direktør hos Telmore, og har gennem det seneste årti har hun arbejdet målrettet på at opbygge en kernekompetence i strate-gisk udvikling og optimering af de forretningsmæssige resultater på digitale medier. Derudover har hun oparbejdet en solid erfaring i kundeforståelse og kundeadfærd.

”Natasha besidder en enorm styrke inden for online-strategi og kundeforståelse. Det springer i øjnene, at det er sket i en branche, der er notorisk kendt for at kæmpe om kundernes gunst og tilfredshed,” lyder ordene fra Boligsidens bestyrelsesformand Per Rasmussen.

Kontaktperson: Kommunikationsdirektør Birgit C. Daetz, Boligsiden A/S – mobil: 2121 0284. Læs også mere på boligsiden.dk

Det kan løfte salgsprisen: Fik du energirenoveret i 2016?
22. december 2016   ·   2 MIN