Spørgeskema om de bolighandlendes tilfredshed

Boligsiden.dk udsender spørgeskemaer til bolighandlende, som har handlet hus fra den 1. februar 2013. Her følger lidt information. Nederst på siden finder du nogle spørgsmål og svar.

Spørgeskemaerne er udarbejdet i samarbejde med DE og branchen. Formålet er at finde frem til, hvordan sælger henholdsvis køber har oplevet bolighandlen, om de var tilfredse med mægler, og om de vil anbefale mægler. Der sendes et skema til køber og et andet til sælger. Der udsendes ikke spørgeskemaer til købere og sælgere af grunde samt projektsalg.

Spørgeskema til køber

Skemaet til køber indeholder seks spørgsmål om fremvisningen, informationen til køber, salgsproces og naturligvis også overordnet tilfredshed og anbefalelsestilbøjelighed. Derudover kan køber skrive en kommentar.

Spørgeskema til sælger

Skemaet til sælger indeholder ud over kommentarfeltet ti spørgsmål. Der sættes fokus på rådgivningen generelt, om prisen, salgstid, men også på om markedsføringen var tilfredsstillende. Sælger bliver spurgt om den løbende opfølgning på processen. Sælger får lejlighed til at forhold sig til salgsomkostningerne holdt op mod den ydelse, mægleren leverede. Endelig kan sælger forholde sig overordnet til tilfredsheden med mæglerforretningen og anbefalelsestilbøjelighed.

Din rolle som mægler

Du skal som mægler sørge for, at der er en mailadresse på køber og en på sælger.

Din dataleverandør har indarbejdet ændringer i dit mæglersystem. Hvis du har spørgsmål til systemerne, bedes du derfor kontakte dem.

 

Spørgeskema (Boligsiden.dk)

Spørgeskema mægler (Boligsiden.dk)

 

 Spørgsmål og svar til tilfredshedsmålingen

 

 

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Afstemning

Boligsidens presseservice

Boligsiden A/S
Kronprinsensgade 6, 2.
1114 København K
Telefon: 70 27 49 99
Mail: presse@boligsiden.dk
CVR: 12375646