Sådan måler du trafik fra Boligsiden.dk

Boligsiden.dk har tilføjet en kampagnekode (UTM) på de links, der henviser til mæglernes boligpræsentationer fra bl.a. Boligsidens apps. Dette har vi gjort, for at I som mæglerne nemmere kan aflæse trafikken fra Boligsiden i jeres eget webanalysesystem. Det er muligt at se
– antal sidevisninger,
– besøgsaktivitet,
– Bounce Rate, etc. der er kommet fra kampagnen.
– hvilke sider, de besøgende kommer ind på
– hvorfra de besøgende kommer.

Endeligt er det muligt (hvis jeres sider er sat op til det) se hvordan besøgene fra disse kilder(kampagner) konverterer (henvender sig, downloader opstilling, etc.).

Et link kunne se sådan ud:
http://mæglerensWebsite/?utm_source=ios%2Bapp&utm_medium=exitlinks&utm_campaign=Boligsiden

Nedenfor finder I en guide til, hvordan man finder kampagnetrafik i Google Analytics.
Hvis der er brug for yderligere assistance, eller til andre systemer, henvises til egne it/web partnere.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Afstemning

Boligsidens presseservice

Boligsiden A/S
Kronprinsensgade 6, 2.
1114 København K
Telefon: 70 27 49 99
Mail: presse@boligsiden.dk
CVR: 12375646